Historia kobiet i ETAM jest ze sobą ściśle powiązana. Marka od początku wspiera walkę o większą wolność dla kobiecych ciał i umysłów. To temat szczególnie ważny dla współczesnych Polek!

Angażując się we współpracę z Komitetem ONZ Kobiety, ETAM przypomina o potrzebie zagwarantowania wolności paniom na całym świecie. W ramach kampanii Orange Day, która co roku między 25 listopada a 10 grudnia walczy z przemocą wobec kobiet, ETAM stworzyło kapsułową kolekcję koszulek z hasłami w języku angielskim i rodzimym dla marki języku francuskim, które definiują ideę French Liberté:
  • Kobieca i feministyczna, delikatna i zaangażowana, przede wszystkim wolna
  • To sposób na bycie niezależną, swobodną ale elegancką, wzorowo francuską
  • Chodzi o wyzwolenie i własną samoocenę
    Całkowity zysk ze sprzedaży koszulek zostanie przekazany na rzecz Komitetu ONZ Kobiety.
    W 100% zaangażowani w równouprawnienie
    Do kwoty zebranej ze sprzedaży koszulek, ETAM doda 30 tysięcy euro, które zostanie przekazane na rzecz Komitetu ONZ Kobiety, aby wesprzeć programy realizowane przez tę organizację.