Amerykańska marka Calvin Klein zaprezentowała najnowszą kampanię, reklamującą akcesoria, w tym biżuterię i zegarki. Motywem przewodnim czarno-białej sesji stało się hasło „Life is the Now” (Życie jest teraz). W towarzyszącym kampanii wideo, usłyszymy słowa lektora: „to jest wyzwanie, aby pozostać całkowicie obecnym, tu i teraz, myślę, że to dar”. Mądre słowa odnoszące się do  współczesnych czasów, kiedy ważniejsze stają się telefony, media społecznościowe i wirtualny świat, niż najbliżsi nam ludzie. Dlatego też na zdjęciach Cass Bird pojawiło się sześć kochających się par.  Znajdziemy wśród nich między innymi takie postaci jak, modelka Xiao Wen Ju i jej przyjaciel, koreański aktor Kim Woo Bin; gwiazdy modelingu i Instagramu John Hein i Tilda Lindstam; aktor Will Peltz i jego dziewczyna Kenya Kinski. Do kampanii wizerunkowej Calvin Klein zaproszono nie tylko zakochane pary, ale także mamę z córką. Aktorkaę Zoë Kravitz i jej mamę, Lise Bonet łączy nie tylko wspólny zawód, czyli zamiłowanie do aktorstwa, ale także spore podobieństwo i uroda. Oryginalna, przemyślana kampania reklamowa, z mądrym przekazem…