Według najnowszego międzynarodowego rankingu marek alkoholi mocnych – Millionaires Club opublikowanego na początku lipca przez Drinks International, Żołądkowa Gorzka znalazła się w zestawieniu 20 najszybciej rosnących w 2008 roku marek wódek na świecie. 

Należący do Stock Spirits Group brand sprzedał 1.71 mln. 9-litrowych kartonów i zanotował wzrost na poziomie 25,8 proc. Uplasował się tym samym na szóstym miejscu w rankingu. Wyprzedził takie marki jak Luksusowa, Soplica i Bols. 


Sukcesem jest również pozycja Żołądkowej Gorzkiej w zestawieniu najszybciej rosnących marek lokalnych, gdzie uplasowała się w pierwszej dziesiątce.  

Drinks International Millionaires Club to prestiżowy ranking alkoholi mocnych oparty na wynikach sprzedaży pozyskanych i sprawdzonych na zlecenie Drinks International. Każdego roku jest jedną z najbardziej oczekiwanych publikacji w branży. Stanowi też doskonałą informację na temat sytuacji na rynku i wskazuje najsilniejsze marki