Wczoraj pisaliśmy o możliwości indywidualizacji butów Pumy, dzisiaj opiusujemy podobny koncept zaprezentowany przez kultową włoską markę odzieżową, DIESEL. 22 października to dzień w którym rozpoczęła się kampania marki umożliwiająca zaprojektowanie opakowań perfum przez klientów. Akcja nosi nazwę „Fuel For Life Factory”.
Pierwsze 20 000 osób które zaloguje się na specjalnej stronie Internetowej dostaje opcję na wyrażenie własnego stylu poprzez projekt graficzny opakowania. Tak zaprojektowane perfumy będzie można następnie zakupić i chwalić się swoim znajomym z indywidualnego flakonu ekskluzywnych zapachów Diesla.

Serwis internetowy segreguje użytkowników wedle płci (Fuel for Life For Him ( dla niego) i Fuel for Life for Her (dla niej).
Użytkownicy wybierają spośród 10 kolorów skórzanych opakowań i licznych logotypów. Wybór jest zatem ograniczony do pakietu oferowanego na stronie www.
Koszt zakupu zindywidualizowanych perfum to 350 PLN. Produkt nie będzie dostępny w Polsce (choć znając zdolności rodziny Likusów – dystrybutorów marki w Polsce- wszystko jest możliwe).Ta kampania wpisuje się w nowy trendz, związany z personalizacją i indywidualizacją przekazu reklamowego.