Linia Zabawek takich jak Ja powstała w wyniku wirusowej kampanii na Facebooku. Rozpoczęły ją i przeprowadziły dwie głuchonieme matki, które zapragnęły zdywersyfikować branżę zabawkarską, która daje dzieciom złudny obraz świata i ludzi. Kampania okazała się sukcesem, a post wzbudził ogromny odzew. Zareagowała na niego firma MakieLab, która postanowiła wprowadzić na rynek serię niepełnosprawnych lalek, odpowiadając w ten sposób na potrzeby rynku. Udowodniono skutecznie, że na świecie żyją różni ludzi, którzy nie zawsze są zdrowi, podczas gdy na półkach sklepowych możemy znaleźć jedynie nieskazitelnie idealne egzemplarze lalek. W skład serii The Makies weszły trzy lalki, z których jedna posiada aparat słuchowy, druga widoczne znamię po poparzeniu, a trzecia chodzi z laską. Lalki poza widocznymi niepełnosprawnościami są ładne i kolorowe. Wirusowa kampania internetowa, jak mogliśmy się przekonać, choć w niewielkim zakresie, ale zmieniła realny świat.