Izabela Tomica  z Krakowa „Pokochała wybór” i leci z MARTINI® do Nowego Jorku.

nagroda główna

29 lutego zakończono kreatywny fotograficzny konkurs MARTINI® „Pokochaj Wybór”. Konkurs miał niezwykle dużym zainteresowaniem. W ciągu ponad dwóch miesięcy zgłoszono prawie półtora tysiąca prac, zaś stronę www.tywybierasz.pl odwiedziło niespełna sześćdziesiąt tysięcy użytkowników.

wyróżnienie 1

Profesjonalne Jury konkursowe w którego skład wchodzili: Lidia Popiel, Jacek Poremba i Janusz Noniewicz podczas burzliwych obrad wybrali niekwestionowanego zwycięzcę oraz 10 laureatów nagród dodatkowych.

wyróżnienie 2

Zadanie jakie mieli do wykonania uczestnicy było aby sfotografować moment podjęcia decyzji i opisanie na nim możliwych rozwiązań. Nadsyłane zdjęcia musiały spełnić kryteria: zdjęcie czarno–białe, lifestylowe i przede wszystkim inspirowane manifestem MARTINI® oraz światowym hasłem MARTINI® LUCK IS AN ATTITUDE. Uczestnicy walczyli o nagrodę główną, którą była do wyboru: Niespodzianka lub Aparat Nikon D700 wraz z obiektywem Nikon AF-S 24-70mm f/2,8G ED i to od nich zależało, którą z nagród wygrają.

wyróznienie 3

„Nagrodę Niespodziankę”, którą była wycieczka do Nowego Jorku wygrała Pani Izabela Tomica z Krakowa.

wyróżnienie 4

Izabela jako jedyna uchwyciła moment wyboru poprzez portret bliskiej osoby. Udało się jej uchwycić w oczach, uśmiechu właśnie TEN MOMENT.” – mówi Janusz Noniewicz, szef Katedry Mody warszawskiej ASP. „Moment podejmowania decyzji widać na twarzy chłopaka i dzięki temu bohaterowie historii stają się nam bliscy, wprowadzają nas w swój świat. To zdjęcie też najpełniej oddaje ideę MARTINI®LUCK IS AN ATTITUDE. Widzimy wyraźnie moment rodzącego się szczęścia w oczach bohatera. Bycie szczęśliwym - to właśnie jest jego decyzja”.

wyróżnienie 5

Poza nagrodą główną, jury przyznało także 10 nagród dodatkowych w postaci aparatów Camera GoPro HD HERO 2 Outdoor Edition.

wyróżnienie 6

Bardzo cieszymy się, że wśród uczestników jest dużo osób w wieku 20+. To sygnał, że marka MARTNI® znana jest także ludziom młodym. Obecna, nowa filozofia brandu zawiera się w haśle LUCK IS AN ATTITUDE. Hasło to stworzono specjalnie dla nowego pokolenia, które utożsamia się z podstawowymi wartościami MARTINI®, pozostając wierne tradycji. W tym jednym zdaniu zawarte jest wszystko, co stanowi wartość marki, czyli życie pełnią życia, wykorzystywanie każdej chwili na radość i zabawę.” – mówi Hirek Wrona, communication manager Bacardi-Martini Polska.

wyróżnienie 7

wyróżnienie 8

wyróżnienie 9

wyróżnienie 10

nagroda publiczności

 

Więcej informacji na www.tywybierasz.pl.