„Tysiące kobiet w ciąży przez Bartka”, „Spojrzałam na Bartka, teraz jestem w ciąży” – billboardy z takimi hasłami pojawiły się w prima aprilis w Warszawie. Jednocześnie w intrenecie pojawiły się filmy viralowe z udziałem Magdaleny Waligórskiej w roli ciężarnej kobiety. Aktorka znana jest z ról w takich filmach jak m.in.: „Czego się boją faceci, czyli seks w mniejszym mieście”, „M jak miłość”, „Mrok”, czy „Rancho Wilkowyje”.

Obok niej zagrał Jan Bielski, aktor („Miłość na bogato”), instruktor kulturystyki i model, który w filmie biega po pociągu w stroju „dzidziusia”  z ciążowym brzuchem.

Cały przekaz skupiał się na informacji o zagrożeniu ze strony tajemniczego Bartka, za sprawą którego każdy,  bez względu na wiek i płeć, może zajść w ciążę (w spocie znajdziemy ciężarną sześćdziesięciolatkę-hipiskę, a nawet starszego mężczyznę w ciąży).

Przesłanie kampanii sprowadza się do tego, że sprawcą licznych poczęć jest firma BARTEK, która wprost zaraża miłością do dzieci.

Pomysłodawczyni kampanii i reżyserka spotów nie kryje, że kontrowersja była zamierzona: - Mogliśmy pokazać urocze dzieciaczki przechadzające się po łące w bucikach BARTEK, ale wówczas nie wzbudzilibyśmy zainteresowania marką. Popularny aktor w śmiesznym kostiumie, czy starszy pan w ciąży – znacznie lepiej przykuwają uwagę.  Jednocześnie nie są „bez sensu”, bo wypełniają przesłanie, że Bartek promieniuje miłością – wyjaśnia Suzan Giżyńska, autorka wielu zauważalnych reklam dla takich marek jak: Aquafresh, Frosta Paella, Chlorchinaldin, TK Maxx, House, Zień (Maciej Zień), Planeta FM, Olimpiady Specjalne i in.

Przyznaje, że punktem wyjścia do stworzenia kampanii był produkt.  –Produkt, który odpowiada na potrzeby klientów. Produkt  modny i tak dobrze wykonany, że można się w nim zakochać. Na tej bazie zrodził się przekaz, że buty BARTEK  wzbudzają emocje, dzięki którym ludzie chcą mieć dziecko i kupić mu buty tej właśnie marki – wyjaśnia Giżyńska.

Dopełnieniem jest kończące spot hasło „BARTEK. Play with it”.

Film viralowy jest pierwszą częścią sagi, która będzie zapraszać konsumentów do zabawy z marką BARTEK.

W procesie produkcji spotów postawiono na jakość – za zdjęcia odpowiedzialny był Waldemar Szmidt, Director of Photography, członek Polish Society of Cinematographers, absolwent Łódzkiej Szkoły Filmowej i autor zdjęć do filmów: „Tajemnica Westerplatte”, „Milczenie jest Złotem”, „Skorumpowani”, „To nie tak jak myślisz Kotku”, „Pokaż Kotku co masz w środku”, „Tajemnica Twierdzy Szyfrów” i do wielu polskich seriali telewizyjnych.

Za realizację kampanii odpowiada firma Icon Group Sp. z o.o.

Spoty (viral i rozwinięcie) znajdą Państwo tutaj:

www.przezbartka.pl