Kampania Stunt marki Wrangler zdobyła Grand Prix na festiwalu reklamy Eurobest. Kampania została nagrodzona dwoma złotymi medalami w konkursie kreatywnych działań marketingowych Epica oraz wyróżniona dwiema nagrodami podczas imprezy World Luxury Awards (WLA).

Stunt to najnowsza kampania z prowokacyjnej serii „We Are Animals” promującej markę Wrangler. Przedstawiono w niej autentycznych hollywoodzkich kaskaderów, którzy wyskakują przez zamknięte okna. Zdjęcia zostały wykonane w Studiach Paramount w Los Angeles przez znaną fotografka Cass Bird. Eurobest to trzydniowy festiwal połączony z wręczeniem nagród dla najlepszych europejskich reklam i szeroko rozumianych kreatywnych działań marketingowych. Przedstawiciele marki Wrangler odebrali Grand Prix w kategorii „Reklama w druku i na plakacie” podczas uroczystości wręczenia nagród, która odbyła się 30 listopada w Lizbonie. Marka Wrangler jako jedyny z laureatów reprezentowała branżę odzieżową.

Na festiwalu Epica marka Wrangler zdobyła złoty medal w kategorii „Kampania w druku” oraz kolejne złoto w kategorii „Fotografia reklamowa”. Epica to ogólnoeuropejski festiwal organizowany dla uhonorowania oryginalnych i kreatywnych działań marketingowych. Rok temu marka Wrangler również sięgnęła tu po złoto, którym nagrodzono reklamy z kategorii „Reklama zewnętrzna” stworzone na potrzeby kampanii Red realizowanej w 2010 roku.

Podczas imprezy WLA marka Wrangler otrzymała złote trofeum w kategorii „Moda i Styl” za efektowne reklamy zewnętrzne będące elementem kampanii Stunt. Kampania Stunt, która powstała dzięki stałej współpracy marki Wrangler z paryską agencją Fred & Farid, została ponadto wyróżniona za zdjęcia nagrodą w kategorii „Reklama w druku”. Odbywająca się w Monte Carlo impreza World Luxury Awards jest okazją do uhonorowania wybitnych działań kreatywnych na polu komunikacji marketingowej i reklamy dóbr luksusowych. Działania kreatywne Wranglera wyróżniono u boku kampanii reklamowych takich sławnych marek, jak Audi, Giorgio Armani czy Dior. W kampanii Stunt uchwycono prawdziwą akcję bez cyfrowych efektów specjalnych. Przykuwające uwagę zdjęcia pojawiły się w czasopismach i na billboardach w całym regionie EMEA. Można je również obejrzeć na stronie www.wrangler-europe.com.

Adam Kakembo, dyrektor ds. marketingu w Wrangler EMEA, mówi: „Kampania Stunt jest wynikiem rewelacyjnej współpracy działu marketingu marki Wrangler, Cass Bird oraz agencji Free & Farid. Grand Prix na Eurobest. Dwa złote trofea na festiwalu Epica. No i World Luxury Awards w Monako. Nasz sukces w rywalizacji z wysoko utytułowaną konkurencją dowodzi, że działania reklamowe marki Wrangler reprezentują najwyższą jakość”.

Przedstawiciele agencji Fred & Farid dodają: „W serii ‘We Are Animals’ uczciwa marka uczciwie mówi to, co myśli”.

Kiedyś:
Historia dżinsów Wrangler sięga 1904 roku. Właśnie wtedy Charlie Hudson założył firmę Hudson Overall z siedzibą w Greensboro w Karolinie Północnej w USA. W 1919 roku przedsiębiorstwo przemianowano na Blue Bell, a w 1947 roku, kiedy na rynek weszła pierwsza linia dżinsów dla kowbojów, firma otrzymała nową nazwę – Wrangler, co oznacza pracującego kowboja.

Teraz:
Niedoścignione dziedzictwo marki Wrangler związane z produkcją odzieży dżinsowej znajduje swoją kontynuację w nowoczesnych krojach dżinsów, które nadal odznaczają się siedmioma charakterystycznymi detalami umożliwiającymi bezbłędne rozpoznanie marki. Detale te to między innymi płaskie miedziane nity czy wygodna kieszonka na zegarek. Kultowe modele, takie jak koszula 27MW czy kurtki 11MJ, są przedmiotem uwielbienia zarówno koneserów dżinsu, jak i fanatyków mody.
Wrangler, marka oryginalnych, amerykańskich dżinsów, stawia sobie za cel produkowanie najlepszej nowoczesnej odzieży dżinsowej. Modnym i postępowym fasonom, takim jak męskie spodnie Ben z nogawką zwężającą się ku dołowi czy obcisłe damskie spodnie Jess z wysokim stanem, towarzyszą wykończenia zgodne z najnowszymi trendami w modzie.
Dżinsy Wrangler są zaprojektowane, tak aby były wytrzymałe, i uszyte z myślą o całkowitej swobodzie. Nosząc dżinsy Wrangler, możemy dać upust swoim zwierzęcym instynktom, upajać się krążącą w żyłach adrenaliną i uwolnić swoje naturalne, dzikie i spontaniczne ja. Któż chciałby się ucywilizować? We Are Animals.