W sezonie wiosna-lato 2012 Wrangler prezentuje nową odsłonę strony internetowej.

Wrangler prezentuje również dynamiczny klip przybliży kolekcję na sezon wiosna–lato 2012, wyrażaną przez slogan „Get Your Edge Back”. Modele i modelki ubrani w odzież Wranglera uszytą między innymi z dżinsu selvedge, biegają po budynku szkoły oraz po dachach i ulicach Portland w stanie Oregon – najbardziej zielonego miasta Ameryki.

Klip promocyjny kończy się w zaskakujący i dosyć innowacyjny sposób. Mężczyzna upada na podłogę i patrzy w kierunku widza, po czym nagle następuje obrót ekranu i zmiana lokalizacji. Użytkownicy będą mieli możliwość spotęgowania tego efektu przy pomocy myszy komputerowej, wkrótce po uruchomieniu całej strony internetowej, towarzyszącej wprowadzeniu nowych produktów na rynek.

Kolekcja podkreślana przez slogan „Get Your Edge Back” to linia odzieży męskiej i damskiej na nadchodzący sezon wiosna–lato 2012. Najistotniejszy jest tu powrót wysokiej jakości dżinsu selvedge, ale reszta kolekcji to fasony i wykończenia charakterystyczne dla marki. Hasło „Get Your Edge Back” ma celebrować wysoką pozycję rynkową Wranglera, jako oryginalnej amerykańskiej marki odzieży dżinsowej.



Przekonajcie się sami na www.wrangler-europe.com

wrangler wiosna/lato 2012

wrangler wiosna/lato 2012

wrangler wiosna/lato 2012

wrangler wiosna/lato 2012