Wrangler, kultowa marka odzieży dżinsowej, zdobyła podczas prestiżowego festiwalu reklamowego Cannes Lions pięć ważnych nagród za swoją działalność internetową i reklamową. 
Najnowsza kampania reklamowa Wranglera, zatytułowana Red, zdobyła na festiwalu złoto. Kampania stworzona została przez zespoły marketingowe i kreatywne Wrangler EMEA przy współpracy z agencją Fred & Farid Paris, a autorem zdjęć był Jeff Burton. Ta energetyczna, pełna emocji kampania przedstawia mężczyzn i kobiety w momencie, kiedy spontanicznie poddali się chwili – zanurzonych w czerwonej wodzie lub chmurze czerwonego kurzu.
W kategorii „Press Lions” kampania Wranglera RED wiosna/lato 2010 zdobyła: 
Złoto w kategorii fotografii

Linia premium, Wrangler Blue Bell, zdobyła aż cztery nagrody za swoją stronę internetową wiosna/lato 2010. Strona bluebelljeans.com zaprojektowana została przez zespół Wrangler EMEA przy współpracy ze szwedzką agencją Kokokaka i wykorzystuje technologię interaktywną, kinowe efekty specjalne oraz postać legendarnego modela Tony’ego Warda, co razem zapewnia niesamowity efekt. 
W kategorii „Cyber Lions” Wrangler Blue Bell zdobył:
złoto za strony i mikrostrony internetowe w kategorii Odzież i Akcesoria
złoto za Warsztat – Interfejs i nawigacja 
srebro za Warsztat – Najlepsze wykorzystanie filmu wideo
brąz za Warsztat – Najlepsza muzyka/dźwięk
Sukces Wranglera na międzynarodowym festiwalu reklamowym w Cannes stanowi ukoronowanie niezwykłych 18 miesięcy tej marki dżinsów.

To nie pierwszy raz, kiedy strona Blue Bell wiosna/lato 2010 zdobywa uznanie. W tym roku zdobyła już cztery nagrody podczas trzech ceremonii w Nowym Jorku: One Show, Webby oraz Clio. Wrangler potwierdza swoją silną pozycję w dziedzinie reklamy – w zeszłym roku zdobył Grand Prix w kategorii Prasa za kampanię wiosna/lato 2009, brąz, srebro i złoto w konkursie Epica oraz tytuł Kampanii Reklamowej Roku w kategorii reklamy drukowanej podczas gali Lucie Awards. 
Tegoroczny sukces na festiwalu podkreśla potencjał kreatywny Wranglera oraz jest dowodem entuzjastycznego podejścia marki do nieszablonowego myślenia, innowacyjnych technologii oraz nowych mediów.