Marka Sinsay oficjalnie wystartowała. Premiera brandu odbyła się w warszawskich Lodach na Patyku, gdzie w lekkich pastelowych wnętrzach zaprezentowano premierową kolekcję na SS 2013.
Imprezie towarzyszyła klimatyczna muzyka i oszczędna scenografia, którą wzbogaciła specjalnie na tę okazję zaaranżowana w niebanalny sposób strefa z manekinami, będąca ciekawym wyeksponowaniem wybranych modeli z kolekcji.
Po oficjalnej prezentacji marki, zgromadzeni goście mogli poznać kulisy powstawania kolekcji, realizacji sesji zdjęciowej, a punktem kulminacyjnym była premiera filmu, wprowadzającego w świat ‘the good bad girls’, jakimi są klientki marki Sinsay.

Marta Ożóg-Orzegowska, Brand Manager Sinsay tak opisała nową markę: „Kolejny brand w portfelu LPP S.A. zadedykowaliśmy dziewczynom głównie w wieku 16-19 lat, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Projektujemy z myślą o dziewczynach, które nie boją się, modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu. Będziemy zaskakiwać odważną żonglerką przeróżnych stylów, od delikatnego romantyzmu, przez luz street fashion, po rockowe szaleństwo, proponując  co bardzo ważne modę za bardzo rozsądne ceny.”

Na imprezie obecne były także modelki prezentujące ubrania marki Sinsay, wybrane na tę okazję przez Aretę Szpurę, która zadbała również o stylizację premierowej sesji zdjęciowej. W kolekcji na SS 2013 dominują proste formy wzbogacone o nadające ostrzejszego charakteru detale i printy oraz świeża, dziewczęca paleta pasteli unowocześniona dodatkiem dżinsu. Jednak nie brakuje również ostrzejszych modeli o rockowym klimacie, który podkreśla monochromatyczna paleta barw oparta na czerni i bieli. Było więc rockowo i romantycznie, dało się również zauważyć modele o charakterystycznym miejskim klimacie z akcentami o sportowym charakterze. Różnorodność, nietuzinkowe projekty mocno osadzone w najnowszych trendach, odważne wzory i nadruki to niewątpliwie główne atuty propozycji marki Sinsay na nadchodzącą wiosnę i lato.

Imprezę poprowadziła Patrycja Kazadi, która zdradziła nam, że upatrzyła już sobie kilka modeli z premierowej kolekcji. Launch marki zebrał spore grono gości. Oprócz licznie zgromadzonych dziennikarzy i stylistów, na imprezie pojawiły się znane blogerki: wspomniana już Areta Szpura i Karolina Słota z Local Heroes czy Maffashion.

Pierwsze sklepy marki Sinsay otwarte będą już 1 marca 2013 roku. Sieć ma rozwijać się bardzo dynamicznie. Już w pierwszym półroczu 2013 roku planowane jest otwarcie 30 sklepów marki na terenie Polski, w całym zaś roku 2013 ma powstać ich około 50. W kwietniu  planowane jest także otwarcie sklepu on-line marki.