W programie targów spotkania z autorytetami w dziedzinie projektowania i obrotu designem.


Wehikuł Wolfganga Gruschwitza


Jak będą kształtowały się w przyszłości zakupy? Jak będą wyglądały sklepy? Jaką rolę odgrywa dostęp i nasza aktywność w Internecie? W swoim  45  minutowym wystąpieniu na targach HOME DECOR, Wolfgang Gruschwitz, guru Visual Merchandisingu, założyciel i właściciel   firmy Gruschwitz GmbH, spojrzy w przyszłość pokaże, jak motywować klientów, zwiększać ich entuzjastyczne nastawienie do zakupów. Porywające prezentacje produktów, kreowanie dobrze rozpoznawalnych przestrzeni sprzedaży,  dobrze zrównoważone i zróżnicowane metody marketingowe itp. Podczas wykładu dowiemy się, co tak naprawdę w dzisiejszych czasach jest kluczem do handlowego sukcesu.


e-sklep w praktyce


Podczas warsztatów „skuteczna e-sprzedaż” będzie można dowiedzieć się jak internauta postrzega stronę www i e-sklep. Przedstawione zostaną również sposoby monitorowania klienta w Internecie oraz podpowiedzi jak stworzyć skuteczną nawigację w e-sklepie, tak, aby klient kupił więcej.


dr Marek Borowiński,  konsultant, doradca i szkoleniowiec wielu firm pokaże jaką rolę w komunikacji odgrywa kolor.



Misja sprzedaż


Co zrobić, by zwiększyć liczbę klientów odwiedzających nasz sklep nawet w czasie, gdy większość sklepów odnotowuje spadek odwiedzin konsumentów? Jak podnieść odsetek klientów robiących u nas zakupy? Jakie narzędzia marketingowe warto zastosować, by osiągnąć efekty sprzedażowe przy niewielkich nakładach finansowych? Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie poprzez akcje promocyjne w miejscu sprzedaży podczas targów HOME DECOR opowie Jerzy Osika, właściciel i prezes firmy Promedia.


Chroń swój DESIGN


Design to w branży wnętrz sprawa szczególnie istotna, często decydująca o przewadze konkurencyjnej firmy. Dobry wzór to jednak nie wszystko, kluczową rolę dla utrzymania przewagi konkurencyjnej niejednokrotnie odgrywa umiejętność ochrony projektu przed nieuczciwymi praktykami konkurencji. Podczas targów HOME DECOR zaplanowano wykład poświęcony tej kwestii - ochronie wyglądu produktu i wzornictwa przemysłowego w Polsce i UE . Małgorzata Zielińska-Łazarowicz, rzecznik patentowy oraz Joanna Piłka, specjalista ds. wzornictwa przemysłowego podczas niespełna godzinnego wystąpienia opowiedzą jak skutecznie chronić produkt, jak dochodzić swoich praw oraz jak zapobiec wykorzystaniu swojego dorobku intelektualnego przez konkurencję.