Janusz Rewiński - lub po prostu "Siara" dał się namówić przeszło 40 tysiącom internautów do radykalnej zmiany wizerunku. Noszona przez niego ponad trzy dekady lat broda musiała się oprzeć ostrzu Wilkinsona.

Siara długo się opierał bojąc się sprawdzić, co kryje się pod jego brodą - nie wiedzieli tego nawet jego najbliżsi.

plan_filmowy_1_400


Przekonać „Siarę” do zgolenia brody


Janusz „Siara” Rewiński bez charakterystycznej brody? Ogolonego nie widziała go nawet żona. Znanego satyryka do zgolenia noszonej od 30 lat brody i przekonania się, że golenie może być przyjemne, nakłoniło 40 tys. fanów akcji Cała Polska goli „Siarę”! Inicjator akcji, marka Wilkinson, przez 3 miesiące zbierała głosy poparcia.

plan_filmowy_2_400

„Głównie szukaliśmy poparcia na Facebooku, gdzie zgromadziliśmy imponującą ilość fanów – 40 tys., są to osoby, które mówią „tak” Siarze bez brody. Dodatkowo, wyszliśmy na ulice największych miast Polski, gdzie nasze ekipy nakłaniały ludzi do włączenia się do akcji. Każdy mógł się przekonać, że golenie może być przyjemne testując najlepszą jednoczęściówkę Wilkinson - Xtreme3, którą rozdawali nasi samplerzy.” – mówi Beata Kozieł, Senior Brand Manager.

Metamorfoza „Siary”


Janusz „Siara” Rewiński z lekkimi obawami, ale przede wszystkim z zaciekawieniem podszedł do procesu golenia. Z ciekawością oglądał nowe dla niego produkty takie jak najlepsza jednoczęściówka Wilkinson Xtreme3 czy żel Wilkinson Protect.
„Jak to ruszą te maszyny, jak te żele zaczną pucować…! Nie mogłem już dłużej się opierać” – powiedział Janusz Rewiński. W końcu, stało się to, na co czekało 40 tys. Polaków - Janusz „Siara” Rewiński ogolił się! Na pytanie „jak było” stwierdził, że „z Wilkinson golenie może być przyjemne!”

plan_filmowy_3_400


„To wspólny sukces fanów oraz firmy Wilkinson. Nowoczesne kosmetyki oraz maszynki do golenia są w stanie zgolić nawet tak bujną brodę, jak broda „Siary” w sposób szybki, łatwy i bez podrażnień. Dziękujemy za wsparcie! Pytanie, kto następny w kolejce do ogolenia?” – mówi Beata Kozieł, Senior Brand Manager.

plan_filmowy_5_400

 

 

 

lifestyle_1_400lifestyle_4_400

 

Trzeba przyznać, że firmie Wilkinson powiodło się znacznie lepiej niż przed laty Gillette.

zztop2_400

W 1984 roku koncern Gillette usiłował namówić wokalistów ZZ Top do pozbycie się ich imponującego zarostu. Za reklamę, w której muzycy mieli zgolić swoje brody firma oferowała okrągły milion dolarów! Panowie stwierdzili jednak, że ich wizerunek jest o wiele droższy niż milion dolarów i uprzejmie odmówili.