Mike Frederiqo to autor projektu transformacji znanych logo popularnych globalnych marek.

Cykl „Logos” to próba uczłowieczenia symboli międzynarodowych koncernów. Istotą prac jest implementacja wizerunków ludzi, którzy wpisują się w znaki charakteryzujące daną markę.

Misją holenderskiego artysty jest humanizacja czy raczej rehumanizacja zdominowanej przez konsumpcję kultury.

W symbole wielkich światowych koncernów wpisują się ikony kultury masowej. To Marilyn Monroe, Cara Delevingne, Rei Kawakubo, Georges Vuitton, Karl Benz i Thierry Hermes.

Logo marek Hermes, Louis Vuitton czy Chanel są tak charakterystyczne i mocne, że analizując ich uczłowieczoną wersję, można zastanawiać się, czy pozostajemy ludźmi myślącymi, kreatorami rzeczywistości i nadawcami informacji, czy jesteśmy jedynie konsumentami kultury masowej i mediów. Czy udało Wam się znaleźć powiązania prac Frederiqo z logo popularnych koncernów ? Jeżeli tak, jesteście prawdziwymi coolhunterami i znawcami świata współczesnych trendów.

Więcej na:

http://www.mikefrederiqo.com/