Anastasia Beverly Hills to znana w świecie kosmetycznym marka. Ostatnio uruchomiła najnowszą linię kosmetyków Glow Kit, z interesującą paletą kolorów cieni do powiek jak lawendowy, perłowo-biały i lodowato niebieski. Nie byłoby w tym nic zaskakującego, gdyby nie fakt, że marka wypuściła intrygującą reklamę, towarzyszącą nowym produktom.

Na zdjęciach promocyjnych nie znajdziemy topowych modelek czy gwiazd social mediów. Do pracy zaangażowano tym razem zespół przystojnych panów. „Chciałam, żeby zdjęcia z kampanii odzwierciedlały to, co reprezentują nasze produkty, które są oryginalne i inne”, powiedziała Claudia Soare, prezes Anastasia Beverly Hills.

„Istnieje wiele kontrowersji wokół męskiego makijażu, a te zdjęcia pokazują, że mężczyźni mogą posiadać w sobie czynnik kobiecy, a jednocześnie eksponować swoją męskość”. Pomimo tego że istnieje wielu utalentowanych artystów makijażu wśród mężczyzn, to z jakiegoś powodu ludzie w dalszym ciągu postrzegają umalowanych panów jako swego rodzaju nowość.

Zdjęcia z kampanii urodowej marki Anastasia Beverly Hills są przecież piękne i w mocny sposób podkreślają naturalne męskie cechy. Poza tym, żyjemy przecież w XXI wieku i każdy powinien mieć prawo do noszenia tego, co chce i ekspresji własnej osoby w wybrany przez siebie sposób, niezależnie od płci.