Jeżeli chcecie zobaczyć, jak wygląda dzisiejsza młodzież, obejrzyjcie zdjęcia do kampanii denimowej Calvin Klein jesień 2015. Młode pokolenie w swoich kampaniach wykorzystuje wiele marek, ale chyba tylko Calvin Klein potrafi ująć ich wizerunek tak prawdziwie i dosadnie. Na wiosnę twarzą amerykańskiej marki został skąpo odziany Justin Bieber. Później w roli głównej mogliśmy oglądać królową denimu i social mediów – Kendall Jenner. Strategia Calvin Klein od lat 80. pozostaje niezmienna i jest notorycznie powtarzana w każdej dekadzie – zmysłowość i sensualność dominują w niej niepodzielnie. Można oczywiście zarzucić marce, że czasem przesadza zbytnim epatowaniem nagim ciałem i odważnymi zdjęciami, ale trzeba przyznać, że robi to konsekwentnie.

Jednym z wiodących elementów współczesnej kultury młodzieżowej jest bezpruderyjne podejście do tematów ciała i współżycia. W najnowszej kampanii reklamowej Calvin Klein jesień 2015 przedstawiono młode pokolenie cyfrowego świata w wyjątkowo zmysłowych pozach. Sugestywne zdjęcia wykonał Mario Sorrenti. Młodzi ludzie w intymnych sytuacjach i różnych konfiguracjach wydają się być skupieni wyłącznie na sobie. Zdjęcia są mroczne, ciemne, ale przyciągają uwagę i angażują odbiorcę. Może właśnie w tak otwarty sposób należy mówić o niewygodnych tematach, a nie zamiatać je pod dywan, jakby nie istniały. Intrygująca, odważna kampania, której tłem jest moda.