W zeszłym tygodniu Topshop systematycznie wypuszczał w Internecie informacje, że w kolejnych projektach będzie pracował z najbardziej znanym rodzeństwem na świecie, a w ich mniemaniu są nim Kendall i Kylie Jenner. Prawdopodobnie jeszcze przez jakiś czas będziemy musieli zaczekać na efekty tej współpracy. Brytyjska marka zdążyła jednak wydać inną kampanię reklamową, tym razem promującą kolekcję denimową wiosna 2015. W niej także możemy obejrzeć potomstwo celebrytów, a mianowicie Hailey Baldwin. Zdjęcia wykonał Olivera Hadlee Pearch, zaś stylizacje wymyśliła dyrektor kreatywna Topshop, Kate Phelan. Prosta w swym wyrazie kampania ukazuje ponętne kształty 18-letniej modelki. Kolekcja wiosenna brandu jest bardzo różnorodna, denim retro, modele skinny, dziewczęce czy styl chłopczycy. To pierwsza tak znacząca kampania w karierze młodej Baldwin, chociaż może już odnotować na swoim koncie sesje zdjęciowe do Love czy Vogue. Myślę, że Topshop wyznaje zasadę, że najlpiej jest znaleźć gwiazdę jeszcze na początku jej kariery i szczycić się potem jej wykreowaniem. Będziemy z uwagą śledzić losy Hailey Baldwin, na pewno będzie o niej głośno.