Calvin Klein dobrze zna marketingową siłę social mediów i potrafi z niej korzystać. Mogliśmy się o tym przekonać podczas kampanii promującej kolekcję wiosna 2015, kiedy jej głównym bohaterem został Justin Bieber. Media społecznościowe oszalały, a reklama zyskała ponad 3 miliony fanów w różnych kanałach. Amerykański brand nie zamierza rezygnować z obranej strategii. Do kampanii promującej denimową kolekcję wybrano kolejną celebrytkę. Tym razem padło na Kendall Jenner, która została twarzą limitowanej serii ubrań z jeansu Calvin Klein, utrzymanej w sportowym stylu. Zdjęcia do kampanii to praca Alasdair McLellan, zaś stylizację wykonała Melanie Ward. Kendall towarzyszy przystojny model, Simone Nessman, z mokrymi, lekko zmierzwionymi włosami, wyrazistymi brawi i nieskazitelną skórą. Jestem pewna, że kampania szybko wzbudzi zainteresowanie w Internecie, tym bardziej że sama Jenner ma Instagramie ponad 21 milionów fanów.