Luca Sabbat i Lottie Moss to przedstawiciele młodego pokolenia w modelingu. Są cool, ale także wyjątkowo zdystansowani do otoczenia, co można zobaczyć na zdjęciach z kampanii. Pomimo niedawno złożonego wniosku o upadłość, PucSun nie przestaje współpracować z nastolatkami i dedykować właśnie im swoje produkty. Marka uruchomiła linię denim, a na twarze kampanii wybrała młodszą przyrodnią siostrę Kate, Lottie Moss i gwiazdę Instagramu, Luka Sabbat. Młoda Moss to gwiazda z okładek Vogue Paris, Teen Vogue, a także modelka w pokazie kolekcji Sonia Rykiel podczas Tygodnia Mody w Paryżu. Luka Sabbat także pojawiał się już na stronach Vogue, promował Adidas Originals i chodził w pokazie kolekcji Yeezy Season 1. Najnowsza kolekcja denimowi PucSun będzie dostępna w sprzedaży od 22 lipca, a ceny ubrań wahają się w granicach od 49,95 do 69,95 dolarów, a więc całkiem przyjaznych dla młodych klientów. W kolekcji dominuje młodzieżowy styl oraz moda lekka i zwariowana. Znajdziemy oczywiście zdekonstruowane jeansy, mnóstwo naszywek i aplikacji oraz obowiązkowe slim jeans.