Supermodelka Carolyn Murphy rozmyśla w kącie, przy okazji prezentując piękne ubrania z kolekcji Oscar de la Renta jesień 2015. Tyle wystarczy, by opisać zdjęcia, które wypuszczono do mediów. Peter Copping miał nie lada wyzwanie, kiedy objął prowadzenie domu mody Oscar de la Renta, zaraz po śmierci amerykańskiego projektanta, pochodzącego z Dominikany. Musiał zachować charakterystyczny look kolekcji, ale dołożyć też coś od siebie. Jego debiutanckie kolekcje Resort, ślubna i ready-to-wear udowodniły, że zna się na rzeczy i potrafi obrać kreatywny kierunek rozwoju.

Pierwsza kampania reklamowa Oscar de la Renta jesień 2015, którą wymyślił Peter Copping, okazała się także dobrze przemyślana. Muszę przyznać, że ma ona wiele wspólnego z jesienną kampanią Chanel, autorstwa Karla Lagerfelda. Obaj panowie postawili na wyeksponowanie ubrań i prostotę przekazu. Dostaliśmy serię czystych zdjęć, wykonanych przez Davida Simsa. Jasne, pastelowe kolory i doskonale przedstawione projekty. Typowa amerykańska piękność, Carolyn Murphy, skromnie przedstawiona z luźno rozpuszczonymi włosami i delikatnym makijażem. Prostota, czystość i skromność… a do tego dobra moda na pierwszym planie. Copping umiejętnie przekazał z jednej strony dziedzictwo marki, a z drugiej własną osobowość i oryginalność.