Brytyjska marka Mulberry zasygnalizowała zdecydowaną zmianę kierunku. Do najnowszej kampanii reklamowej wiosna 2015 brand wybrał nowego fotografa i modelkę.

Na zdjęciach nie znajdzie się już Cara Delevingne, ponieważ jej miejsce jako ambasadorka zajęła inna piękna kobieta, Georgia May Jagger. Do współpracy z Mulberry prawie po 10 latach przerwy powrócił także zespół fotografów, Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin. Możemy zapomnieć o bajkowych i romantycznych klimatach, które prezentował dotychczas Tim Walker. Duetu Inez&Vinoodh to całkiem inna estetyka, którą możemy oglądać w najnowszej wiosennej kampanii.

Baśniowe, malowane przez Walkera pejzaże, zostały zastąpione przez eklektyczne wnętrza i elementy wyposażenia w stylu vintage. Powróciły znane z poprzednich sezonów kwiaty, zestawy do herbaty i retro rower w błękitno-białym kolorze. Zdjęcia wypadły jednak świeżo i naturalnie, chociaż taka konwencja nie do końca do mnie przemawia. Wyraźnie jednak można poczuć powiew klimatu z lat 70. i stylu boho. Stylizację Georgii wykonała Melani Ward, z którą współpracował stylista fryzur, Christiaan Hoitenbos i makijażysta, Dick Page.

Jeżeli jesteście ciekawi, jak wyglądały przygotowania do sesji zdjęciowej, zaglądnijcie za kulisy, oglądając zamieszczony poniżej film.