Duet projektantów Public School, Maxwell Osborne i Dao-Yi Chow, czasy szkolne ma już dawno za sobą. Nagrodzeni prestiżowymi nagrodami CFDA Award i Woolmark Prize, dobrze odrobili lekcje. Postanowili jednak przypomnieć niektórym swoim odbiorcom szkołę i zabrali ich w sentymentalną podróż do klasy na lekcję matematyki. Kampania reklamowa Public School wiosna 2015 promuje zarówno odzież damską, jak i męską. Surrealistyczna sekwencja filmowa, w reżyserii Maria Gordillo, nawiązuje do kultowego już koncertu Davida Bowie – Isolar Tour z 1976, promującego album „Station to Station”.

Modele Amanda Murphy i Harry Curran ukazują się nam tak, jakby znajdowali się za taflą szkła, która pełni rolę tablicy. Kreślą na niej równania matematyczne i wykresy, a ich działanie narasta, osiągając coraz większą intensywność. Matematyczne wzory zapełniają przestrzeń, a gorączkowa bazgranina kończy się totalnym chaosem, wygenerowanym zaledwie w 30 sekund, powodując, że ekran staje się czarny. Pewnie niejeden z nas zachowałby się w podobny sposób, mając do rozwiązania zawiłe matematyczne zadanie. Przynajmniej jednak mundurki z Public School są cool...

Obejrzyjcie koniecznie film promujący kolekcję Public School wiosna 2015