Domenico Dolce i Stefano Gabbana ostatnio często eksplorują matczyne motywy. Wystarczy przypomnieć sobie urocze babcie w kampanii wiosna 2015, kolekcję jesienną 2015 z pokazem pięknych mam, a także kontrowersyjne poparcie projektantów dla „tradycyjnego” modelu rodziny.

Po raz kolejny rodzina zajęła jednak centralne miejsce w  kampanii Dolce & Gabanna jesień 2015. Zdjęcia pękają w szwach od ilości modelek i modeli w różnym przedziale wiekowym, wśród których znaleźli się między innymi Ashleigh Good, Vittoria Ceretti, Esmerelda Seay Reynolds, Tami Williams i Sora Choi. Każde pokolenie doczekało się swojego reprezentanta, ubranego w projekty z kolekcji „Viva la Mama”.

Na zdjęciach ruch jak w Rzymie, jedni robią selfie, inni jedzą spaghetti, słuchają muzyki z słuchawkami na uszach lub tulą niemowlęta. I chociaż wizja rodziny według  Dolce & Gabbana jest tradycyjna, to kampania niewątpliwie zabawna i radosna.

Warto obejrzeć zdjęcia znajdujące się w galerii pod artykułem. Ciekawi jesteśmy Waszych opinii?