Wydawało nam się, że w tej branży widzieliśmy już wiele, ale nie doceniliśmy fantazji artystów. Nowa kampania reklamowa Calvin Klein wiosna 2016 zaskoczyła, a nawet zszokował niejedną osobę. Motyw przewodni sesji zdjęciowej jest delikatnie mówiąc zmysłowy. Harley Weir przed obiektywem postawiła mieszankę gwiazd. Wśród nich znalazły się takie modelki jak Kendall Jenner, Abbey Lee Kershaw, Saskia de Brauw i aktorka Klara Kristin. Zdjęcia wykonano w stylu belfie, który jest odwrotnością selfi, czyli należy je wykonywać od tyłu lub po prostu sfotografować pupę. Jak widać, Calvin Klien potrafi uderzyć do młodego pokolenia, wykorzystując znajome mu pojęcia i atrybuty. W sesji Calvin Klein nie zabrakło więc takich widoków „od tyłu”, zwłaszcza w kontekście promowania nowych jeansów. Inne kontrowersyjne pozy modelek zawierały rozkrojone owoce, subtelnie przypominające elementy kobiecej anatomii czy owieczki. Co sądzicie o takim przekazie? Czy trafia do Was?