To była tylko kwestia czasu, kiedy Caitlyn Jenner wystąpi w swojej pierwszej kampanii modowej. Głowa rodu Kardashian / Jenner pod koniec zeszłego tygodnia ogłosiła oficjalnie na Twitterze, że zostanie twarzą kampanii promującej szwedzką markę H&M, a konkretnie jej linię sportową. 66-letnia Caitlyn, przed zmianą płci znany sportowiec i olimpijczyk, wprowadza Internautów za kulisy powstawania kampanii. Celebrytka, ubrana w sportową odzież H&M, mówi, że jest dumna z udziału  w tak inspirującej kampanii.

„Wybraliśmy Caitlyn Jenner, jednego z bardziej znanych sportowców na świecie, do kampanii H&M Sport, ponieważ chcemy pokazać, że wszystko jest możliwe, zarówno w sporcie, jak i w życiu”, możemy dowiedzieć się z oświadczenia rzecznika marki H&M. Współpracę z szwedzką marką Caitlyn Jenner może zaliczyć do swoich sukcesów i zdobywania pozycji w świecie mody, zwłaszcza w świetle niedawnej kolaboracji z MAC Cosmetics, której efekty obejrzymy już w kwietniu.