Willow Smith szybko udowodniła, że jest najbardziej rozchwytywaną nastolatką w Hollywood. Karl Lagerfeld natomiast jak zwykle zdobył do najnowszej kampanii reklamowej okularów Chanel jedną z najgorętszych It Girl. Ogłoszono właśnie, że w ślady Lily-Rose Depp poszła Willow Smith i zostanie twarzą kampanii okularów Chanel jesień zima 2016 / 2017.

„Wielopłaszczyznowa artystka, pisarka, kompozytorka, piosenkarka i aktorka, Willow Smith jest ucieleśnieniem ducha swego pokolenia”, taką informację prasową wypuściła kultowa francuska marka. „Młodość i energia Willow oczarowały Karla Lagerfelda, który zaprosił ją do przyłączenia się do rodziny muz Chanel. Z charakterystyczną dla siebie naturalnością i młodością dziewczyna od razu poczuła się swobodnie przed obiektywem”.

Zdjęcia, które wykonał sam Karl Lagerfeld, utrzymane zostały w czarno-białej stylistyce. 15-letnia córka Will Smith i Jade Pinkett Smith, wypadła rewelacyjnie w okularach przeciwsłonecznych, które już niedługo będą dostępne w butikach Chanel.

Willow, która wniosła „nową energię do świata Chanel”, już od marca nawiązała współpracę z domem mody, jako ambasadorka marki. Młoda gwiazda podziękowała za możliwość dołączenia do zespołu Chanel i poszerzenia percepcji piękna.