W piątek po południu fani Kylie Jenner mogli się już dowiedzieć o nadchodzącej publikacji oficjalnych zdjęć z kolaboracji celebrytki z marką Puma. 18-letnia gwiazda mediów społecznościowych zamieściła klipy oczywiście na popularnym profilu snapchat. Nie trzeba było długo czekać, kiedy pierwsze obrazy z kampanii pojawiły się także na Instagramie i Twitterze. Kylie prezentuje na nich nowe sneakersy Puma Fierce, które opisane zostały jako lekkie treningówki, które nie tolerują żadnych wymówek… do ćwiczeń oczywiście.

Najmłodsza członkini klanu Kardashian / Jenner korzysta z dedykowanego hashtagu #ForeverFierce, dzięki któremu popularna marka sportowa chce zbudować zainteresowanie nowym produktem, zanim wprowadzi w kwietniu na rynek buty do sklepów zarówno stacjonarnych, jak i internetowych. Biorąc pod uwagę, jak szybko sprzedają się zestawy pomadek Jenner Lip Kits, najprawdopodobniej nowe sneakersy Puma będą rozchodziły się jak ciepłe bułeczki. Legiony fanów celebrytki zrobią wiele, by dostać rekomendowany przez młodą gwiazdę produkt.

Ciekawe, czy buty Puma okażą się większym hitem sprzedażowym niż nowe Yeezy, stworzone przez szwagra Kylie, Kanye West? Nie ma to jak zdrowa rodzinna rywalizacji…