Olivier Rousteing jest obecnie nie tylko dyrektorem kreatywnym domu mody Balmain. Projektant podjął się także współpracy z naczelną celebrytką Ameryki, Kim Kardashian i stworzył wzory ubrań do  najnowszej gry gwiazdy, zatytułowanej „Kim Kardashian: Hollywood”. Rousteing zaprojektował zupełnie nowy layout do mobilnej gry. Możemy dopatrzeć się zarówno kawałków z kolekcji Balmain jesień 2015, jak i nowych form i wzorów.

Rousteing zadebiutował w wirtualnej rzeczywistości w grudniu zeszłego roku. Powstały wówczas pierwsze rysunkowe wersje ubrań z kolekcji Balmain jesień 2015 dla graczy, którzy mogli korzystać z nich podczas tworzenia sesji zdjęciowych czy organizowania pokazów mody.

Społeczności internetowa i social media odpowiedziała z entuzjazmem na nową kolaborację gwiazdy. 200 tysięcy graczy w ciągu pierwszego miesiąca skorzystało z gry, zaś 2,2 miliona graczy odwiedziło oficjalną stronę domu mody Balmain. Świadomość marki Balmain, jak widać, jest już mocna wśród fanów Kim Kardashian. Liczby pokazują natomiast, że marki modowe muszą dopasować się do nowych trendów i platform komunikacyjnych, takich chociażby jak gry online, które są skutecznym narzędziem marketingowym.