„Piękna i olśniewająca Cher! Zdjęcie wykonał David Sims do naszej kampanii jesień-zima” – taki wpis Marc Jacobs umieścił pod zdjęciem na Instagramie. Informację jako pierwsza opublikowała redaktorka magazynu LOVE, która w poprzednich sezonach aktywnie współpracowała przy stylizacjach do kampanii Marc Jacobs. Na zdjęciu 69-letnia gwiazda ubrana w długą, czarną suknię, siedzi w wystudiowanej pozie na krześle. Wokół dominuje czerwone tło, kontrastujące z czernią stroju. Dodajmy do tego kruczoczarne włosy i alabastrową, trochę nienaturalnie białą cerę Cher, a otrzymamy doskonały, trochę demoniczny, ale jednocześnie pociągający i intrygujący obrazek. Zapowiedź zaskakującej współpracy można było już odnotować podczas ostatniej Met Gali. Na nowojorskiej imprezie w Metropolitan Museum of Art Cher pokazała się w projekcie z kolekcji Marc Jacobs, całej obsypanej cekinami. Jak się okazało, piosenkarka i projektant dokładnie zaplanowali swoją współpracę, a następnie precyzyjnie i systematycznie odkrywali rąbek tajemnicy światu. Marc Jacobs znany jest z tego, że nie ma obiekcji przed zatrudnianiem do kampanii reklamowych modelek nieco zaawansowanych wiekowo. W ubiegłym sezonie do promowania swoich kosmetyków zaangażował 65-letnią aktorkę, Jessicę Lange. Pomysł okazał się sukcesem. Zatrudnianie dojrzałych kobiet w świecie mody opłaca się i wyrasta na ważny trend.