Zacznę od tego, że nastąpił czas, kiedy dojrzałe modelki stały się na nowo modne. Wszechobecny kult młodości powoli zostaje wypierany przez piękne i pociągające panie w bardziej zaawansowanym wieku. W tym samym dniu, kiedy Nars Cosmetics ogłosił 68-letnią Charlotte Rampling swoją nową twarzą, Marc Jacobs obwieścił, że w jego kampanii wystąpi inna piękna gwiazda – 64-letnia Jessica Lange. Będzie ona ambasadorką linii kosmetyków Marc Jacobs Beauty.

Na Instagramie pojawiło się już pierwsze zdjęcie z kampanii reklamowej. Autorem jest znany fotograf David Sims, który robił również zdjęcia Miley Cyrus do kampanii promującej kolekcję Marc Jacobs wiosna 2014. Sensację wywołał fakt, że w przeciwieństwie do nagminnych praktyk poprawiania zdjęć przy pomocy photoshopa, pani Lange jest naturalna ze swoimi zmarszczkami, jedynie rozświetlona makijażem i naturalnym pięknem.

To sprytne posunięcie ze strony Jacobsa. Za każdym razem jego kampanie odbiegają od norm i kreują nowe trendy.