Co otrzymamy, kiedy zmieszamy supermodelki takie jak CaraDelevingne i Kendall Jenner? CaKe. Według magazynu The Sun, przyjaźń pań zaowocowała uruchomieniem własnej linii ubrań, a nazwa CaKe jest ich znakiem towarowym. Podobno to Kendall jest siłą napędową nowo powstającej marki. Obie supermodelki traktują modową współpracę jako zabawę, ale jesteśmy pewni, że jej efekt będzie sukcesem.

23-letnia Delevingne i 20-letnia Jenner posiadają łącznie 70,3 mln wiernych fanów na Instagramie. Młode gwiazdy pozyskały już ważne kontrakty w branży modowej i zostały muzami takich guru mody jak Karl Lagerfeld z Chanel czy Olivier Rousteing z Balmain. CaraDelevingne i Kendall Jenner to najczęściej fotografowane kobiety na świecie. Ich marka będzie bez wątpienia miała miliony fanów, zaś ostatecznym celem pań jest posiadanie własnych sklepów w Wielkiej Brytanii i USA.

W ubiegłym roku gwiazdy zaprezentowały t-shirty z napisem CaKe podczas koncertu Taylor Swift w Hyde Park w Londynie. Według The Sun, modelki do tej pory zaprojektowały jedynie koszulki i czapki, ale nie jest wykluczone, że kolekcja zostanie bardziej rozbudowana.

To nie pierwszy raz, kiedy sławna Brytyjka i Amerykanka próbowały swoich sił w projektowaniu. Kendall wraz z siostrą Kylie Jenner wydały własną linię ubrań w kolaboracji z Topshop, EverNew i PacSun. Natomiast Cara Delevingne zaprojektowała torby i koszulki dla Mulberry i DKNY.

Czy sławne modelki odniosą sukces z własną linią ubrań? Czas to zweryfikuje.