Platformy sprzedaży internetowej przeżywają prawdziwy boom. Nawet tak znane marki, jak chociażby Suno, Prabal Gurung czy Band of Outsiders wkraczają w nieznane sobie dotąd obszary pozyskiwania klientów i wystawiają w sklepach internetowych swoje produkty. Gwiazdy, które chwytają się za projektowanie, także wykorzystują platformy social do zaprezentowania swoich pomysłów.

Beyoncé nie pozostaje w tyle i śmiało wyznacza nowe trendy na wielu płaszczyznach, nie tylko związanych z muzyką. W jej sklepie możemy znaleźć zapowiedź nowych ubrań z kolekcji wiosennej, które wymyślił zespół piosenkarki, tym razem ten nie od śpiewania. Pojawiły się mianowicie 3 rodzaje bluz o słodkich, lirycznych nazwach: Yonce Sweatshirt, Scribble Tee, ***Flawless Tee oraz nakrycia głowy: beanie i snapback z napisem “BEYONCE”.

Czapki kosztują 25 dolarów, zaś bluzy około 65 dolarów. Niestety, nowe modele nie są jeszcze dostępne w sprzedaży. Szkoda, fanki Beyoncé nie przepuszczą zapewne okazji, by nie posiadać bluzy i czapki z napisem lub podobizną swojej idolki, a później nie wrzucić na Instagram.