W ostatnią sobotę, 5-tego Września odbyły się największa w Japonii impreza modowa: TOKYO GIRLS COLLECTION Jesień/Zima 2009-2010. 
Stacja Fashion TV relacjonowała imprezę na żywo z Tokyo. 
Jedyny w swoim rodzaju pokaz mody i świetna dawka muzyki, sprawiły, że była to jedna z najlepszych imprez sezonu. Zaprezentowano ponad 25 street-owych projektantów i ponad 70 międzynarodowych modelek.

Pokazy mody, koncerty na żywo, konkurs dla modelek na Miss Tokyo Girls Collection, Aukcje Charytatywne i wiele, wiele więcej!
Festiwal organizowany był na Stadionie Yoyogi w Harajuku, przyciągając około 23 tysięcy wielbicieli mody z całej Japonii. To już dziewiąty sezon, gdy odbywa się impreza i choć wciąż tłumy uczestniczek to młode dziewczyny, ludzie różnej płci i wieku zaczynają przyłączać się do tłumu, dając się ponieść zabawie. Jeśli kochasz modę musisz tam być!

Tegorocznym tematem imprezy były “Łowy”, hasło bliskie sytuacji kryzysowej na rynku, sugerujące nastawienie się na konkretny obiekt pożądania, w przeciwieństwie do bezmyślnego konsumeryzmu i bezustannych, bezmyślnych zakupów.

Tokyo Girls Collection przez lata, poprzez organizowanie pokazów mody, wybiła się na pozycję imprezy, która promuje nowe firmy Japońskie, tak było z kolekcjami Kitson oraz Nicky Hilton (która pojawiła się na pokazie osobiście). Dziś impreza ma już własną markę. Ich ostatnia kolekcja promuje samo TGC jak i nowe trendy na sezon. Poza tym TGC współpracuje z innymi markami, jak na przykład wprowadzając nowe smaki noodli Knorr!

TGC, we współpracy agencją Branding, zbudowało duży autorytet, stając się już trend-setterem w dziedzinie mody, dynamicznie przejmując przemysł kosmetyczny, zdrowotny, napoje, jedzenie. TGC promuje zdrowsze odżywianie się wśród dziewczyn, w celu uzyskania piękna także wewnętrznego. Produkty promowane przez TGC mają mniej kalorii i tłuszczu, są stylowo opakowane i zaprojektowane dla wygody nowoczesnej dziewczyny. 
Pozostaje teraz czekać na sezon wiosna/lato 2010!