Pod koniec zeszłego roku na ul. Chmielnej 35 w Warszawie odbyło się uroczyste otwarcie salonu Time Trend Prestige, które poprowadził aktor Rafał Cieszyński. Ekskluzywny salon zaprojektowany został przez znanego designera Roberta Majkuta. Dzięki dokonanym zmianom stanie się najbardziej elitarnym i rozpoznawalnym salonem w Polsce.
Gościem specjalnym konferencji prasowej z okazji otwarcia salonu byli; najsłynniejszy polski rajdowiec, Krzysztof Hołowczyc, który został Ambasadorem szwajcarskiej marki zegarków Atlantic oraz Juerg Bohne, National President Atlantic Watch. Po salonie oprowadzili licznie przybyłych gości; Prezes Time Trend Pan Robert Czapla oraz Robert Majkut, projektant.
Time Trend Prestige, to pierwsze tak luksusowe i elitarne miejsce ze specjalnym VIP roomem do indywidualnej obsługi klientów. Wnętrze jest bardzo nowoczesne i intrygujące, m.in. dlatego, że nie ma w nim lad. Znajdą się w nim same elitarne marki, takie jak; Atlantic, Seiko, Tissot, Frederique Constant, U-Boat, Taq Heuer, Longines, Rado, Omega, Milus, Sector, Certina, Festina, Gucci, Loccman, Guess, Guess Collection, Fendi, Roberto Cavalli.
Kampania promująca markę Atlantic, której hasłem jest „Zaufanie, które zbudował czas” rozpoczęła się jesienią 2007r. i wiąże się z premierą nowych modeli zegarków, m.in. chronografu Worldmaster Square – Chronograph Retrograde oraz modelu Seashark, który będzie towarzyszył Krzysztofowi Hołowczycowi w rajdzie Paryż-Dakar. Promowany model Worldmaster Square i inne zegarki marki Atlantic trafiły do szczęśliwców, w trakcie konferencji.