Coraz częściej domy mody takie jak Dior, Chanel decydują się na wypuszczenie drogich telefonów dla wyszukanej klienteli. Dlatego już nikogo nie dziwią telefony pokryte diamentami czy też innymi klejnotami z kilkaset tysięcy dolarów. Tym razem Dolce&Gabbana wypuściło na rynek wraz z Sony Erricsonem limitowaną edycję telefonu sygnowaną znaczkiem Dolce&Gabbana. Telefon swoim wyglądem przypomina nic innego jak kobiece lusterko bądź puderniczkę. Małe rozmiary sprawiają, że zmieści się do każdej kobiecej torebki. Warto jednak dodać, że został on wzbogacony o aparat fotograficzny z kamerą 3,2 megapiksela. Jak przystało na telefon znanego domu mody nie mogło zabraknąć świecidełek. I tak telefon został wzbogacony 24 karatowymi wstawkami. 

Warto dodać, że tak naprawdę całą ciekawą otoczkę buduje kampania reklamowa wokół telefonu. Ta krótkometrażowa reklama charakteryzuje się ciekawą akcją oczywiście związaną z kobietami, modą i głównym bohaterem- telefonem. 

A Wam jak podoba się sam telefon i jego reklama? Przypadła Wam do gustu?