Do biegu, gotowi, start! Już 17 listopada do sieci sklepów H&M trafią ekskluzywne ubrania marki Versace.

Wzorowane na klasycznych modelach, przygotowane specjalnie przez Donatellę Versace zapełnią półki i wieszaki, aby każdy przeciętnie zamożny miłośnik mody mógł zakosztować odrobiny luksusu.

Pierwsze zdjęcia kolekcji są już dostępne. Czekają na nas skórzane kurtki ozdobione ćwiekami, nadruki oraz intensywne kolory, czyli kwintesencja stylu Versace. Nie jest to pierwszy przykład współpracy projektantów ekskluzywnych dla sieciowych sklepów. W H&M pojawiły się wcześniej stroje przygotowane między innymi przez Stellę McCartney, czy Karla Lagerfelda. Tym razem jednak, po raz pierwszy, jako element kolekcji do sklepów trafią również poduszki oraz pościel. Jak dotąd tego typu projekty okazywały się spektakularnym sukcesem. Marka Versace jest synonimem luksusu z odrobiną ekstrawagancji. Zapoczątkowana w 1978 przez Gianniego Versace, dziś prowadzona przez jego siostrę Donatellę, która wybrała dla H&M klasyczne modele ubrań z minionych pokazów i zinterpretowała je na nowo w nowoczesnym stylu.

A oto kilka przykładów:

Autor: Framboise