Magazyn PAPER to wydawnictwo założone w 1984. Początkowo alternatywne, niskobudżetowe, obecnie wielonakładowe, odważne i  wydawane z olbrzymim rozmachem. Znajdziemy w nim materiały o modzie, popkulturze, muzyce, filmie, a także o życiu nocnym w Nowym Jorku i innych amerykańskich metropoliach.

Na łamach PAPER w dość odważnych sesjach zdjęciowych mogliśmy zobaczyć takie gwiazdy jak Kim Kardashian, Katy Parry czy Jennifer Lopez. Magazyn obecnie ma swoją odsłonę papierową, jak i  cyfrową. Zdobywa olbrzymie poparcie w świecie wirtualnym, gromadząc niesamowitą rzeszę fanów.

Sesje zdjęciowe w PAPER są zaskakujące i kontrowersyjne. Wydawnictwo nie jeden raz było oskarżane o promowanie magii i  kultywowanie przemocy. Niewątpliwie skandal jest jednym z jego narzędzi marketingowych. Należy jednak pamiętać, że oprócz niedwuznacznych zdjęć w magazynie pojawiają się także wysokiej klasy felietony, wywiady i  reportaże.

Zespół redakcyjny PAPAER postanowił po raz kolejny przesunąć granice tabu, czując wsparcie społeczności internetowej. Zastanawiające, w którą stronę pójdzie magazyn, skoro na jego okładkach znalazły się nawiązania do śmierci (Paris Hilton) czy oblaną wiadrem krwi Chloë Sevigny.

Redakcja magazynu PAPER zapowiada, że w najbliższych tygodniach czeka nas kolejna internetowa kampania, która będzie szokować i pobudzać do myślenia. Czy faktycznie przełamią kolejne bariery? Będziemy śledzić z uwagą.