Na rynku wydawniczym obecnie znaleźć możemy przytłaczającą ilość poradników, które, jeśli wierzyć tytułom i okładkom, powiodą nas wprost do krainy sukcesu. Jedne zaprogramują nas na sukces w pracy, kolejne podpowiedzą, jak stworzyć udany związek, jeszcze inne doradzą, jak wychować dziecko, by w życiu odnosiło same zwycięstwa... Ale czym właściwie jest sukces?

Czy szczęście i sukces zawsze idą w parze? Od czego zależy szczęście? Czym jest sukces? Każdy z nas marzy o tym, aby być szczęśliwym i odnosić sukcesy. Ale jak to zrobić? Odpowiedź znajdziecie w najnowszej książce Ilony Adamskiej pt. „Szczęście na wagę złota, czyli jak osiągnąć sukces”, która już za kilka dni pojawi się na polskim rynku wydawniczym.  Jest to zbiór wypowiedzi osób, które nie czekały na łut szczęścia i same sięgnęły i po sukces, i po szczęście. Bo przecież nasze życie jest w naszych rękach! Wystarczy zastosować się do kilku prostych rad. Jakich? Każdy ma swoją wyjątkową i niepowtarzalną receptę na swoje szczęście i sukces. Może któraś z nich zainspiruje też Was.

- Książka Adamskiej pokazuje nam sukces jako udokumentowanie potęgi woli, która sprawia, że ludzie potrafią robić to, czego chcą. To plan dla siebie, który jest realizowany i zrealizowany. To nobilitacja siebie, nagroda, którą przyznajemy sobie za to, kim staliśmy się poprzez nasze zachowania, postawy, czyny. Sukces jest miarą, wyznacznikiem tego, co zrobiliśmy ze swoimi talentami, swoim potencjałem energii wewnętrznej, intelektualnej i fizycznej. To dowód na to, że jesteśmy sprawni i skuteczni.  – recenzuje książkę dr Jerzy Walkowiak, wykładowca Uczelni Techniczno-Handlowej w Warszawie.

W projekcie Adamskiej udział wzięli m.in. Andrzej Blikle, Joanna Senyszyn, Omena Mensah, Joanna Jabłczyńska, Iwona Guzowska, Anna Kalata, Andrzej Krzywy, Ryszard Rembiszewski, Otylia Jędrzejczak, Magdalena Steczkowska, Mariola Bojarska-Ferenc, Barbara Kurdej-Szatan. Wstęp przygotował wicepremier Janusz Piechociński.

Książka Ilony Adamskiej to akcja charytatywna na rzecz Fundacji SUKCES, która wspiera samotne mamy i ich pociechy.  50% dochodu ze sprzedaży książki zasili konto warszawskiej Fundacji.

Książka od marca w sieci EMPIK, na www.multistore24.pl oraz w wersji e-booka na www.publio.pl

O książce:

- Pragnienie szczęścia jest naturalną konsekwencją działań każdego z nas. To pięknie brzmiące słowo dla wielu oznacza sukces. Jak go osiągnąć? To pytanie, na które wielu pragnie poznać odpowiedź, niekoniecznie metodą prób i błędów. Chcesz wiedzieć jak? Poznaj sposoby ludzi sukcesu, które dla Ciebie mogą być doskonałą inspiracją. Dla mnie są. Polecam.
Marika Krajniewska, prezes Fundacji Kultury Papierowy Motyl

- Szczęście i sukces to wartości niemierzalne, których nie da się zamknąć w sztywne ramy. Nie ma na nie unikalnej recepty, ale „Szczęście na wagę złota” to niezwykle udany zbiór drogowskazów, które każdemu „Kowalskiemu” wskażą drogę do czerpania radości z życia, osiągnięcia własnych celów oraz poczynienia kolejnych kroków otwierających drzwi do sukcesu. Bohaterowie książki, będący znakomitymi przedsiębiorcami, artystami, ale także zwykłymi ludźmi, których codziennie mijamy na ulicy, dzielą się swoim doświadczeniem, aforyzmami i środkami na udany biznes czy prywatne małe zwycięstwa. Ta książka to klucz do wygranej potyczki z własnymi słabościami
i przeciwnościami losu. Bez wątpienia ta zbiorowa publikacja zainspiruje Was do działania i przemierzania osobistych gór i dolin.

Agnieszka Pohl, magazyn „Obsesje”


O autorce:


Ilona Adamska - wydawca i redaktor naczelna Law Business Quality i Imperium Kobiet, właścicielka Agencji Wydawniczo-Promocyjnej I.D. Media, Ambasadorka Przedsiębiorczości Kobiet, laureatka plebiscytu Kobiecy Biznes 2014. Od ponad 10 lat prowadzi z sukcesem swoją firmę, wydając nie tylko magazyny, ale także blogi, portale lifestyle’owe. Pomysłodawczyni Akademii Law Business Quality - inspirujących spotkań dla kobiet sukcesu. Od wielu lat działa społecznie i charytatywnie, wspierając Fundację Sukces oraz Fundację Krwinka. Jest autorką książki „Ona w jego oczach. Znani mężczyźni o kobietach”, za którą otrzymała nagrodę Medialne Smoki 2013. Prywatnie zakochana w koszykówce, teatrze i Bieszczadach, z których pochodzi.


Sponsorami projektu są: WSM Polska,  ALLES, Goniec Sp. z o.o., Fundacja Drabina Rozwoju, Synappse (synappse.co)