Kiedy Rihanna jest twarzą marki, to wydaje się, że nie trzeba już niczego więcej, by odnieść sukces. Tymczasem Balmain nie poprzestał na współpracy ze znaną piosenkarką.  Do kampanii reklamowej kolekcji jesień 2014 zaprosił takie super modelki jak Cara Delevingne, Jourdan Dunn, Binx Walton, Ysaunny Brito, Issa Lish i Kayla Scott.

Dyrektor kreatywny marki Olivier Rousteing podczas tworzenia kampanii reklamowej kolekcji Balmain zainspirował się tematem safari. Przy sesji współpracował z stylistką Katie Grand i fotografem Mario Sorrenti.

Olivier Rousteing kierował się swoim przekonaniem, że reklama ma przede wszystkim na celu podkreślenie piękna różnych grup etnicznych. Doskonale to widać na zdjęciu. Sam Olivier mówi, że ta kampania reklamowa odzwierciedla jego sytuację jako „czarnego faceta w znanym francuskim domu modu”. Nie kierowało nim jedynie podkreślanie walorów ubrań, które niewątpliwie są cool. Fotografie mają nieść w sobie głębszy przekaz. Czy Olivier osiągnął swój cel ?