Po raz drugi już w dniu dzisiejszym piszemy o Project Natal, tym razem przy okazji wywiadu, jaki udzielony został serwisowi 1UP przez założycieli Grasshopper i Q Entertainment.

Goichi Suda i Tetsuya Mizuguchi zgodnie przyznają, że kontrola za pomocą ruchu nie tylko zdominowała tegoroczną edycję targów elektronicznej rozrywki E3 2009, ale również niesie za sobą niespotykane dotąd możliwości.

Wszystko rozeszło się o Project Natal. Ciężko naprawdę to zrozumieć, dopóki tego nie użyjesz i mimo, że nadal nie wiemy, jak to dokładnie zostanie wykorzystane, to myślę, że to będzie naprawdę potężne urządzenie.

Przygotowywaliśmy No More Heroes dla Wii z myślą, że gra będzie obsługiwać Wiimote'a, ale teraz chcę myśleć o grach mając na uwadze Project Natal. Muszę siebie zapytać, jako projektanta, jakie nowe gry mogą być zrobione wykorzystując Natal, co może okazać się interesującym doznaniem i iść właśnie w tym kierunku.


A co ma do powiedzenia Tetsuya Mizuguchi?

Wraz z ogłoszeniem Natal i prezentacją kontrolera dla PlayStation 3 czuję się, jakby nadeszła nowa generacja lub jakby otworzyły się drzwi do przyszłości.

To całkiem nowa wizja niż ta, którą mieliśmy wcześniej. To nie jest prosta zmiana z grafiki 2D na trójwymiarową, czy też zmiana liczy wielokątów wyświetlanych na ekranie obiektów, ale to gry, które próbują nam otworzyć drzwi do przyszłości.

Myślałem, że zajmie to więcej czasu, ale stało się to szybciej niż mogłem się spodziewać