Amerykańska firma odzieżowa St.Croix zdecydowała się na złożenie hołdu zmarłem w zeszłym tygodniu założycielowi firmy Apple. Hołdem w rozumieniu firmy ma być sprzedaż ulubionych przez Steve’a Jobs’a czarnych golfów. Zaskoczeni? Według założyciela St.Croix Bernharda Brennera, twórca Apple kupował dwa tuziny modelu Style 1990 rocznie i nosił je prawie codziennie. Nie da się ukryć, że czarne golfy były stałym elementem wizerunku Jobs’a. Każda sztuka kosztuje 175 dolarów, z czego 20 dolarów St.Croix planuje przekazać na kampanię walki z rakiem. Należy też dodać, że „promocja” kończy się 28 października. Firma Brennera podobno utożsamia się z wizją byłego CEO Apple, jak możemy przeczytać na stronie internetowej sklepu: łączenie doskonałego wzornictwa z zaawansowaną technologią, tak aby powstały produkty o niespotykanej jakości to cel zarówno firmy Apple jak i St.Croix. Należy przyznać, że jest to dziwny sposób na oddanie czci osobie zmarłego wizjonera, jednak widać, że wiele osób uznaje to za dobry pomysł – świadczy o tym fakt, że sklep w ciągu zaledwie paru dni wyprzedał całe zapasy modelu Style 1990. Możemy też zacząć się zastanawiać nad tym, jak wielki wpływ miał Steve Jobs na nasze codzienne życie – okazuje się, że nie tylko pozostajemy pod dotyczy on jego gadżetów i technologii, ale także stylu bycia.