27 października na terenie Klubu Golfowego Lisia Polana odbyło się niecodzienne spotkanie pod patronatem marki Baron Otard. Pasjonaci golfa oraz zaproszeni goście specjalni poznali historię trunku oraz osobiście przekonali się o wyjątkowym smaku francuskiego koniaku.
Spotkanie z arystokratą
Zimowa aura minionego weekendu zaskoczyła członków Klubu Golfowego Lisia Polana. Intensywne opady śniegu przerwały turniej kończący tegoroczny sezon golfowy. Niespodziewane załamanie pogody pokrzyżowało co prawda plany golfistów, jednak dobry humor ich nie opuścił. Wszystko za sprawą marki Baron Otard, która przygotowała dla nich niecodzienne szkolenie. Sportowcy dołączyli bowiem do grupy gości zaproszonych na spotkanie z tym francuskim arystokratą.

Łukasz Iwan, barman z wieloletnim doświadczeniem, związany z Bacardi-Martini Polska, opowiedział gościom o produkcji koniaku Baron Otard oraz co sprawia, że trunek ten charakteryzuje się nieskazitelnym smakiem. Goście dowiedzieli się także dlaczego koniak nazywany jest „eau-de-vie” i poznali fascynującą historię życia Barona Jeana Baptiste’a Otarda – pomysłodawcy i twórcy marki francuskiego trunku. Uczestnicy spotkania z zaciekawieniem słuchali także opowieści o malowniczej miejscowości Cognac i usytuowanym w nim zamku Chateau de Cognac, w którego piwnicach leżakuje koniak Baron Otard.

Lekcja miksologii z Baronem 
Po krótkim wykładzie o marce Baron Otard rozpoczęła się  praktyczna część szkolenia. Łukasz Iwan zaprezentował uczestnikom spotkania sposób tradycyjnego celebrowania spożywania koniaku – od analizy koloru i konsystencji, poprzez delektowanie się zapachem trunku, aż po jego degustację smakową. Kiedy uczestnicy spotkania poznali już smak koniaku w wersji saute, przyszedł czas na lekcję miksologii.

Zaproszeni goście poznali receptury na wyśmienite koktajle na bazie koniaku Baron Otard oraz spróbowali własnych sił w ich przygotowaniu. Wśród zaproponowanych koktajli każdy mógł znaleźć coś wyjątkowego dla siebie. Miłośnikom miksologii ekologicznej do gustu szczególnie przypadły koktajle Baron Sour oraz Royal Renaissance, przygotowane z dodatkiem świeżych owoców i wyciskanych z nich soków. Niezwykle wyrafinowany drink French Harvard z kolei cieszył się dużą popularnością wśród koneserów wyszukanych smaków. Spotkanie zakończył wyśmienity poczęstunek, a na pożegnanie każdy z uczestników otrzymał od marki Baron Otard niespodziankę.