Splinter Cell: Conviction to z pewnością jedna z najbardziej oczekiwanych gier tego roku na Xbox 360 i PC. Gra ma sie ukazać dopiero w październiku, ale już teraz wiemy w jakim czasie będzie można ją przejść. Wszystko to dzięki słowom Maxime'a Belanda, dyrektora kreatywnego Splinter Cell: Conviction, który udzielił wywiadu OXM.

Chcę, aby ludzie zagrali w moją grę i ją ukończyli. Zamierzamy dostarczyć poziomy trudności, przynajmniej tryb normalny i realistyczny - tak jak zrobiliśmy w Rainbow Six Vegas. Realistyczny ma być zajebiście trudny - będziesz musiał się czaić, dwa pociski i po tobie, wrogowie będą super zabójczy.

I potem zamierzamy mieć tryb normalny dla normalnych graczy, którzy zamierzają spędzić 12 godzin grając w naszą grę, a nie 30, ponieważ ciągle giną.


Obecnie standardem już jest, że gry zawierają od 8 do 12 godzin rozgrywki dla jednego gracza. Dobrze, że twórcy zdecydowali się na zróżnicowanie trudności gry, w ten sposób każdy będzie mógł grać na takim poziomie jaki mu odpowiada

Więcej na gamelobby.pl