BOLS wprowadza na rynek specjalną edycję wódki, związaną z obchodami 18-tych urodzin marki.
Aby zmieścić objętość wódki BOLS sprzedanej tylko w ciągu ostatnich 10 lat w Polsce potrzebne byłoby ponad 50 basenów olimpijskich.

Urodzinowa edycja wódki BOLS pojawi się w marcu na sklepowych pólkach w specjalnych, stylizowanych na szronione, butelkach, które dając wrażenie zmrożenia produktu przypominają o odpowiedniej temperaturze jego serwowania, pozwalającej wydobyć najlepszy smak.

urodzinowa edycja wódki Bols

Każda butelka wódki posiada Certyfikat Najwyższej Jakości, przybliżający historię marki oraz odsłaniający tajniki łagodnego smaku wódki BOLS.

„BOLS jest najbardziej znaną marką wódki w Polsce. Z okazji jej 18. urodzin chcieliśmy więc pokazać naszym konsumentom, że mimo długiej tradycji pozostajemy marką innowacyjną, która stara się stale rozwijać. W naszej historii kilkukrotnie odświeżaliśmy wygląd butelek oraz stale udoskonalaliśmy recepturę, dzięki czemu dziś wódka BOLS może poszczycić się nowoczesnym designem oraz najwyższą, przekraczającą unijne normy, jakością.” - mówi Anna Lasek, Kierownik Marki BOLS.

BOLS ma 26% udziałów w segmencie wódek premium w Polsce, zajmując pozycję lidera tego segmentu od ponad 10 lat. W 2011 roku marka sprzedała ponad 8 milionów litrów wódki, czyli ok. 15 litrów na minutę.

Limitowana edycja wódki BOLS dostępna będzie w handlu tradycyjnym i nowoczesnym od marca, w cenie ok. 22 zł. Jej wprowadzeniu na rynek towarzyszy kampania w prasie handlowej, materiały POS oraz działania na Facebooku.

W ramach urodzinowej serii wyprodukowanych zostanie pół miliona butelek.