Marni wie jak podgrzać atmosferę wokół zapowiedzianej na wiosnę kolaboracji z siecią H&M. Jeszcze nie ujawniono rąbka żadnego projektu, szkicu czy pojedynczej fotografii, a jednak jest o czym plotkować.
Przed kilkoma dniami Consuelo Castiglioni (dyrektor kreatywna Marni) ogłosiła, że za realizację spotu telewizyjnego oraz sesji do reklamy prasowej będzie odpowiedzialna Sofia Coppola.

Słynna i ceniona reżyserka („Między słowami”, „Przekleństwa niewinności”) niewątpliwie doda szyku i uroku całemu projektowi. Estetyka, którą operuje Coppola, znana zarówno z jej realizacji filmowych jak i reklamowych (nakręciła m.in. spot reklamujący perfumy Miss Dior Cherie) jest oniryczna, nasycona kolorem i romantyzmem. Marrakesh jako plan zdjęciowy kampanii tylko podsyca wyobraźnie fanów reżyserki, projektantki i popularnej sieciówki.

Jeszcze żaden przeciek z październikowej foto-eskapady nie przedostał się do opinii publicznej. Wiemy tylko to, że obie Panie są zaszczycone współpracą i przekonane o jej sukcesie. Dotychczasowe realizacje Consuelo Castiglioni na polu mody oraz Sofii Coppoli w dziedzinie reżyserii pozwalają sądzić, że efekt, który będzie emitowany on-line, w telewizji i na łamach pracy zadowoli nawet tych, którzy do asortymentu H&M odnoszą się sceptycznie.

Autor: Martyna Wasilewska