Jak wiadomo nikt tak nie kocha samochodów jak włosi. Dlatego zawsze wszystko co związane z motoryzacją traktują oni bardzo poważnie. Tymczasem kampania reklamowa dotycząca Bologna Motor Show w 2009 roku kipi infantylnością i chłopięcymi klimatami. Na pierwszym planie zobaczymy najsłynniejszą laleczkę świata Barbie oraz chłopięce plastikowe samochody. Jest to o tyle śmieszne, że same samochody występuje na tle wanny czy też dywanika.

O dziwo chociaż kampania reklamowa kojarzy nam się z beztroskim dzieciństwem to jednak również są widoczne delikatne wpływy kobiecej seksualności. Lalki są ubrane wyzywająco i oczywiście przyjęły ciekawe pozy. Warto dodać, że mają ubrane wysokie szpilki, które dodają całemu obrazkowi jeszcze więcej pikanterii. Jak widać włosi od zawsze mieli bardzo wysublimowany styl. Nie tylko są pomysłowi pod względem mody, motoryzacji ale również potrafią stworzyć ciekawy obraz kampanii reklamowej. A Wam jak podoba się ta infantylno- seksualna kampania? Przypadła Wam do gustu?