Coraz częściej znane firmy motoryzacyjne decydują się na kooperację z designerami. W związku z tym rodzą się zupełnie nowe pomysły, a tym samym ciekawe i kreatywne wizje samochodów. Smart od samego początku budzi duże zainteresowanie wśród fanów motoryzacji. Przez niektórych został nawet nazwany samochodem na zakupy. Tymczasem Rolf Sachs zdecydował się na stworzenie dużo bardziej kreatywnej wersji Smarta. Rolf zasłynął przede wszystkim jako kreatywny artysta, która za pomocą rozlewanej farby potrafi stworzyć najróżniejsze ciekawe rzeczy. Tak właśnie wygląda najnowszy Smart, jakby rozlano na nim różne kolory farby i jeszcze rozsmarowano je dłonią.

Oprócz dosyć ekstrawaganckiego designu zewnętrznego warto zwrócić uwagę na bardzo ciekawe wnętrze. Tym razem udekorowano je pojawiającymi się kropkami. Kropki umieszczono zarówno na siedzeniach jak i desce rozdzielczej. Całość prezentuje się naprawdę ciekawie i ukazuje nam smarta w zupełnie innych barwach. A Wam jak podoba się samochód na zakupy rozlany farbą? Przypadł Wam do gustu?