Warszawa, 20 sierpnia 2012 r. – Sephora, lider rynku kosmetyków luksusowych i uznany autorytet w świecie piękna wyznaczający trendy, wystartowała z innowacyjnym konceptem Sephora HOT NOW. Są to starannie wyselekcjonowane propozycje najgorętszych nowości
i innowacji kosmetycznych, które Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR Sephora Polska, szczególnie poleca klientom. Z szerokiego wachlarza nowości i interesujących, czasami niszowych, ale niezwykle oryginalnych produktów, co miesiąc wybierane są cztery, które wzbudziły największy zachwyt, zaskoczyły innowacyjnością, zapachem czy skutecznością działania. Już od początku sierpnia Sephora zaprasza do swoich perfumerii na przegląd Sephora HOT NOW – sezon 2. Produkty Sephora HOT NOW eksponowane są na specjalnych regałach
w perfumeriach sieci w całym kraju. Co miesiąc będą pojawić się na nich kolejne edycje polecanych gorących produktów sezonu.

„Serdecznie zachęcam wszystkich do odwiedzania naszych perfumerii oraz wypróbowania czterech gorących propozycji Sephora na ten sezon. Są to kosmetyki super skuteczne
i działające ekspresowo, jak np. pores no more thing® marki doktorskiej dr. brandt czy wypełniacz zmarszczek Targeted Deep Wrinkle Minimizer marki Algenist, absolutny »must-have« tego sezonu. Rekomenduję też gorąco ultra modne neonowe lakiery kultowej brytyjskiej marki nails inc. W tym sezonie olśnił mnie ich szokujący róż, o jakże wdzięcznej nazwie Notting Hill Gate. Klienci z łatwością odnajdą te produkty w naszych perfumeriach, gdyż zostały one umieszczone na specjalnie przygotowanych regałach „Sephora HOT NOW”, których nie sposób przeoczyć wchodząc do perfumerii. Zapraszamy do testowania” – powiedział Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR, Sephora Polska.

Pores no more pore thing® od dr. Brandta to inteligentny żel matujący cerę, zwężający pory
i udoskonalający strukturę skóry, prawdziwy hit dla cer tłustych i mieszanych. Wchłania nadmiar sebum, nawet tam gdzie stanowi to największe wyzwanie czyli w strefie T. Poza działaniem matującym ma też inną cenną właściwość - natychmiast po zastosowaniu zwęża pory
i udoskonala strukturę skóry.

Algenist Targeted Deep Wrinkle Minimizer to bardzo skuteczny ekspresowy wypełniacz zmarszczek o działaniu 3 w 1. Natychmiast wygładza cerę, spłyca nawet głębokie zmarszczki oraz stanowi doskonałą bazę pod makijaż. Wypełniacze to nowa era pielęgnacji przeciwzmarszczkowej, a jego składnik to kwas alguronowy, zwiększający regenerację komórek skóry i syntezę elastyny.

Modowe maniaczki znają już brytyjską markę lakierów do paznokci nails inc. stworzoną przez Theę Green, która skrupulatnie śledzi trendy i pokazy mody na całym świecie i przygotowuje ultramodne kolekcje lakierów. W tym sezonie Sergiusz Osmański poleca kolor Notting Hill Gate, czyli szokujący neonowy róż.

Z perfum w tym sezonie uwagę Sergiusza Osmańskiego przykuła kolekcja zapachów Dior Addict: Eau Fraiche i Eau Sensuelle, składająca się z dwóch nowych kompozycji. Dior Addict Eau Fraiche jest żywy, musujący, świeży, natomiast Dior Addict Eau Sensuelle to zapach delikatnie kwiatowy, otulający, bardzo zmysłowy. Dwa tak różne zapachy, ale tak samo uzależniające!

W pierwszym, lipcowym sezonie HOT NOW najgorętszymi produktami były perfumy Zadig&Voltaire La Pureté Tome 1 zapach dla niej, magnetyczny lakier do paznokci nails inc., BB Cream z technologią flexitone™ marki dr. brandt oraz mascara Outrageous Volume marki Sephora.

Sephora to lider rynku kosmetyków luksusowych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii
w Polsce. Firma powstała w 1970 roku we Francji, a od 14 lat jest obecna na polskim rynku.
W tym czasie zaistniała na stałe w świadomości Polaków jako miejsce niezwykle inspirujące
i oddziałujące na zmysły. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. Obecnie Sephora posiada ponad 1 600 perfumerii na świecie, w tym 89 perfumerii w Polsce.
W Polsce Sephora posiada około 50% udział w sprzedaży kosmetyków selektywnych na rynku perfumeryjnym, co daje jej pierwsze miejsce w tym segmencie (badania ACNielsen). Firma od początku swojej obecności na polskim rynku konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach.
W rankingach centrów handlowych Sephora plasuje się w grupie salonów sprzedaży
o największych obrotach.
Sephora oferuje swoim klientom innowacyjny model sprzedaży kosmetyków. Jest pierwszą na świecie perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz, pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów. Każdy sklep został zaprojektowany jako interaktywna przestrzeń, w której klienci mogą nie tylko korzystać ze swobody poznawania kosmetyków, ale także z profesjonalnych porad ekspertów. Sieć oferuje tylko najlepsze i najbardziej innowacyjne marki, dostosowując swoją ofertę do oczekiwań klientów. Według badań GfK Polonia (czerwiec 2010 r.), Sephora posiada największą świadomość marki perfumeryjnej wśród kobiet w Polsce
i uznawana jest za najlepszy salon perfumeryjny kreujący trendy. Respondenci określili Sephora jako perfumerię najbardziej dynamiczną, nowoczesną, interesującą i kreatywną, a także łamiącą konwenanse.
Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest także przyznanie jej w 2012 r. prestiżowego wyróżnienia Superbrands, a kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego
o powierzchni powyżej 100 m2.
Sephora to także wyjątkowi ludzie. Doświadczeni, stale podnoszący swoje kwalifikacje, otwarci na potrzeby klientów i inspirujący ich. Jako ekspert w dziedzinie makijażu oraz firma pilnie śledząca zmiany w zachowaniu klientów, Sephora stworzyła i prowadzi pierwszy profesjonalny videoblog „Make up w wielkim mieście” dostępny pod adresem http://blogmakijaz.pl/, który nie tylko prezentuje najnowsze trendy w makijażu i profesjonalne kosmetyki, ale uczy, jak je zastosować w praktyce. To właśnie wyjątkowi ludzie pozwalają Sephora zapewnić klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie w 2011 i po raz kolejny w 2012 roku przez konsumentów dwa niezwykle cenne wyróżnienia: Godło „Jakość Obsługi” oraz „Laur Klienta”. W ogólnopolskiej edycji plebiscytu „Laur Klienta” w kategorii perfumerie sieciowe marka Sephora zdobyła I miejsce, uzyskując 58% głosów dla najlepszej i najchętniej polecanej sieci perfumeryjnej.

Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl