Fotografując modę dla takich gigantów jak Vogue, Louis Vuitton i Hermes, Koto Bolofo wypracował sobie ogromny szacunek i aprobatę dla swojej sztuki. Dziś chce pokazać coś swojego.

Koto Bolofo -  Antropologie

Sfrustrowany spadkiem jakości tkanin wykorzystywanych do produkcji ubrań na przestrzeni ostatnich 27 lat swojej ciężkiej pracy, postanowił uruchomić swoja pierwszą kolekcję odzieży z USA marki Antropologie. Intrygujące posunięcie w karierze. "Tkaniny nie są już tak fotogeniczne jak kiedyś", tłumaczy Koto Bolofo

Koto Bolofo -  Antropologie

6 lat temu Koto Bolofo zaczął kompletować stare, zakurzone  arkusze z projektami kreacji lat 20-tych. Pozyskiwał je w najróżniejszych zakamarkach starych szpitali, klasztorów i arystokratycznych dworków. Dorobek prototypów zainspirował fotografa do stworzenia na jego bazie unikatowej kolekcji z przeszłości. I tak uśpiona przed laty koncepcja ujrzała światło dzienne, kiedy to Antropologie, wieloletni klient Koto Bolofo zaprosił artystę do stworzenia własnej kolekcji dla jego marki.

Koto Bolofo -  Antropologie

Kolekcja "Dream", która swoje korzenie ma mocno obsadzone w filozofii autora, jest przypieczętowaniem jego twórczości. Inspiracja, która "zrodziła" fantastyczny projekt cieszy oczy i duszę. Wrażliwa, delikatna i wciągająca kolekcja pozostaje w pełnej harmonii z wizją Koto Bolofo.
"Materiał zawsze był dla mnie katalizatorem wszelkich pomysłów na fotografię mody"- Koto Bolofo

Koto Bolofo -  Antropologie

 

 

Źródło zdjęć: www.wallpaper.com

Autor: Aleksandra Daniszewska