Niedawno pisaliśmy o tym jak Scarlett Johansson została pierwszą twarzą nowej linii kosmetycznej firmy Dolce&Gabbana. Aktorka na zdjęciach do kampanii reklamowej została przerobiona na, bardzo popularną ostatnio, Marilyn Monroe.

Duet Dolce & Gabbana twierdzi, że "Scarlett jest bardzo Dolce & Gabbana" i jest idealna, aby reklamować ich kosmetyki..
W pierwszej linii włoskich kosmetyków D&G znajdziemy błyszczyki, cienie do powiek, róż do policzków oraz mascarę.

W sklepie La Rinascente w Mediolanie gdzie odbyła się premiera, a zarazem promocja kosmetyków Scalett pojawiła się z duetem projektantów. Pojawienie się aktorki przyciągnęło ponad 1000 fanów.

Aktorka pojawiła się w zupełnie innej stylizacji, niż w kampanii reklamowej. Scarlett niedawno zafarbowała sobie włosy na ciemny kolor, co wzbudziło małe nieporozumienie między nią, a włoskimi projektantami!